mee


Thursday, January 26, 2012

keredhaan dari mu....

lately ni aku byk sgt2 sakit...smpai satu tahap aku dah xlarat nk hadap semua ni..aku baru sgt2 kawin and byk prob yang aku hadap...mg ini betul2 dugaan aku paling hebat...aku mg kene hadap n terima semuanya...mg ini untuk buatkan aku dekat pd dia...after aku hanyut sehanyutnya dgn hidup sosial aku sbelum ni....

alhamdulillah..setelah byk bnda yg jd..aku makin takut pd hukum nya...sedikit sebanyak bnda paling besar aku buat sudah tutup aurat aku dgn sempurna...aku bersyukur pd yg esa...ini yang aku mintak untuk berubah...solat aku harus jaga lagi baik..kadang2 aku leka...

ya allah....aku bersyukur pd mu...aku masih boleh bernafas hingga ke hari ini...setelah aku accident teruk tahun lepas...dn byknya dugaan yg dtg buat aku makin ingat padamu...makin dekat padamu..ini la keberkatan hidup yang aku nak sgt2..keseronokkan dunia ni dah xde erti buat aku lg..yang aku mahukan keredhaan dn keberkatan dr mu...

No comments:

Post a Comment